www.pudn.com > squirrelmail-1.2.10.zip > basic.hlp, change:2001-12-31,size:2293b



   
      Introducció a SquirrelMail
   
   
      SquirrelMail proporciona un mecanisme per comprovar el teu correu
      des de qualsevol lloc d'Internet
   
   
      

Que es exactament SquirrelMail? Es un interfície de correu que esta escrit en PHP4. Esta dissenyat per accedir al correu que hi ha al servidor des de qualsevol lloc del mon per via WEB. Mes informació d'això i de com treballa el protocol IMAP a aquí.

Les coses bàsiques

Si tu tens alguna pregunta concreta, pots mirar les FAQ's.

SquirrelMail esta dividit en dues parts anomenades frames. La part de la esquerra llista les carpetes que actualment estan donades d'alta. A la secció "Carpetes" d'aquesta documentació es troba mes informació d'aquesta part.

A la part de la dreta hi ha la informació dels missatges. A la part de dalt, hi ha una barra de tasques. Desconnectar-se es la forma correcta de sortir quan terminem d'utilitzar-lo. La carpeta actual indica quina carpeta s'ha seleccionat al menú de l'esquerra. Desprès d'entrar al programa, la carpeta INBOX es la que aparegui per defecte.

La barra de tasques de dalt, conte les següents opcions:

  • Redactar - Per escriure i enviar un e-mail. Aquest pot incloure fitxers adjunts.
  • Direccions - Mostra la llista de direccions que tens a la teva llibreta de direccions personal.
  • Carpetes - Tot per modificar les opcions de carpetes. Tu pots suprimir, crear, canviar el nom, donar d'alta i de baixa les carpetes.
  • Opcions - Canvia preferències de com SquirrelMail actuarà i el veurà.
  • Buscar - Amb aquesta eina, tu pots buscar qualsevol cosa als missatges utilitzant un criteri.
  • Ajut - Tu ets ara aquí!